Στον Ι.Ν. Αγίας Τριάδος η αγιογράφηση του τέμπλου που αποτελείται από έξι φορητές εικόνες, έχει γίνει «δια χειρός Φώτη Κόντογλου», όπως τεκμηριώνεται από την υπογραφή που φέρουν. Ο Ιησούς Χριστός Ευλογών, η Παναγία Βρεφοκρατούσα, η Αγία Τριάδα, ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, ο Άρχων Μιχαήλ ο Φύλαξ και ο Αρχάγγελος Γαβριήλ.
Χρονολογούνται όλες το 1937 εκτός της εικόνας της Αγίας Τριάδος που παραδόθηκε το 1936. Η υπογραφή και οι αφιερωματικές επιγραφές είναι με σκούρο χρώμα και με την κλασική γραφή του Κόντογλου. Οι Δεσποτικές εικόνες φιλοτεχνήθηκαν πάνω σε κωνοφόρο ξύλο με χρώματα σκόνες αναμεμειγμένα με αυγό και πιθανότατα λάδι.
Στην εικόνα του Ιησού Χριστού υπάρχει επεξηγηματική επιγραφή του Κόντογλου για τη φιλοτέχνηση των εικόνων του τέμπλου:
«Ἡ ἁγία αὕτη εἰκών ώς κι αἱ λοιπαί ἐν τῷ ἰερω τούτῳ ναῷ ἐγράφησαν κατά τούς τύπους τούς παραδεδομενους ἡμῖν ὑπό τῆς μακραίωνος παραδόσεως τῆς ὀρθοδόξου ἀνατολικῆς ἡμῶν ἐκκλησίας».
Ο Φώτης Κόντογλου υπήρξε ένας από τους πιο επιδραστικούς ζωγράφους/αγιογράφους της σύγχρονης Ελλάδας και θεωρείται κορυφαίος εκπρόσωπος της Ορθοδόξου παραδόσεως στην εικονογραφία. Τα γαιώδη χρώματα, οι αυστηροί ρυθμοί και οι ορθόδοξοι κανόνες της εικονογραφίας, ήταν τα χαρακτηριστικά στοιχεία του ζωγραφικού του έργου. Συνετέλεσε πολύ στην επαναφορά στην Ελλάδα τής αγιογραφήσεως των Ναών με βάση την βυζαντινή τεχνοτροπία.
Η λειτουργική εικόνα κατά τον Φώτη Κόντογλου: «ἔχει θεολογικήν ἔννοια, δέν εἶναι, μία ζωγραφία,ὁποῦ γίνεται διά νά τέρπη τούς ὀφθαλμούς μας, ἤ ἀκόμα διά νά μᾶς ἐνθυμίζη ἁπλῶς τά ἅγια πρόσωπα, ὅπως γίνεται μέ τάς εἰκόνας, ὁποῦ ἔχομεν διά νά φέρνωμεν εἰς τήν μνήμην μᾶς τούς ἀγαπημένους συγγενεῖς καί φίλους μας, ἀλλά εἶναι κατά τέτοιον τρόπον ζωγραφισμένη, ὥστε νά μᾶς ἀνυψώνη ἀπό τόν φθαρτόν κόσμον τοῦτον, καί νά μᾶς κάμνη νά ὀσφρανθῶμεν ἐκεῖνον τόν καινόν ἀέρα τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ. Εἰς τήν λειτουργικήν εἰκόνα τά ἅγια πρόσωπα εἰκονίζονται ἐν ἀφθαρσίᾳ».

Η διάταξη των εικόνων στο τέμπλο του Ι. Ναού μας είναι η εξής:
Στα δεξιά της Ωραίας Πύλης βρίσκεται η εικόνα του Χριστού και στα αριστερά της Παναγίας.
Ο ΙC ΧC Ευλογών: Η Δεσποτική εικόνα του Ιησού Χριστού τον παριστάνει σε όρθια μετωπική στάση, με ελαφρά κίνηση προς τα εμπρός του ενός ποδιού του, να μας προσφέρει την Ευλογία του και τον Λόγο του Ευαγγελίου. Το πρόσωπό του αποδίδεται ευγενικό και εκπέμπει μια πνευματικότητα, καλώντας τον πιστό στο μονοπάτι της προσευχής και της μετάνοιας. Το ασημένιο φωτοστέφανό του φέρει τη επιγραφή «Ο ΩΝ», ενώ επάνω στο χρυσό φόντο της εικόνας διακρίνεται η συντομογραφία ΙΣ ΧΣ.

ΜΗΡ ΘΥ Παναγία Βρεφοκρατούσα: Ολόσωμη απεικόνιση της Παναγίας που κρατάει τον μικρό Χριστό στα αριστερά της. Με το αριστερό χέρι αγκαλιάζει τον Χριστό και με το δεξί τα γυμνά πόδια του πίσω από τα γόνατα. Το βλέμμα της εκφράζει στοργή και αγάπη προς τον Χριστό, που την κοιτάζει. Παρότι είναι τοποθετημένη κατά μέτωπο προς τον πιστό δεν κοιτά προς αυτόν, αλλά ούτε και προς τον μικρό Χριστό. Το βλέμμα της μοιάζει να κοιτά και να χάνεται στο μέλλον και είναι σαν να βλέπει τι θα συμβεί, ουσιαστικά βλέπει το Πάθος του Χριστού. Η Παναγία Βρεφοκρατούσα εκπέμπει τρυφερότητα και ανησυχία, κατανόηση, καρτερία αλλά και πίκρα, γιατί η ίδια γνωρίζει το μελλοντικό Πάθος του Υιού της.
Ο Χριστός κάθεται στην αριστερή αγκάλη της μητέρας του, με γυρισμένο το πρόσωπο προς Αυτήν. Με το δεξί χέρι του κρατά κλειστό ειλητάριο και με το αριστερό αγγίζει την καλύπτρα της Παναγίας. Τα γυμνά πόδια του Χριστού προμηνύουν τη μελλοντική σταυρική Θυσία και το Πάθος του.

Στο αριστερό μέρος της Ωραίας Πύλης δίπλα και αριστερά από την εικόνα της Παναγίας
υπάρχει η εικόνα της Αγίας Τριάδος, καθώς ο Ναός είναι αφιερωμένος στον Τριαδικό Θεό. Απεικονίζονται τα τρία πρόσωπα: ο Πατέρας ως «παλαιός των ημερών», ο Υιός καθισμένος εις τα δεξιά Του όπως φανερώθηκε με την ανθρώπινη υπόστασή του και το Άγιο Πνεύμα «ἐν εἴδει περιστερᾶς» όπως αποκαλύφθηκε κατά τη Βάπτιση του Χριστού. Ο τύπος αυτός της απεικονίσεως της Αγίας Τριάδος μαρτυρείται στους έσχατους βυζαντινούς και ιδιαιτέρως στους μεταβυζαντινούς χρόνους.
Η εικόνα φέρει ευχή του Ιωάννου Χρυσοστόμου:
«Κύριε ἅγιε, ὁ ἐν ὑψηλοῖς κατοικῶν καί τά ταπεινά ἐφορῶν καί τῷ παντεφόρω σου ὄμματι
ἐπιβλέπων ἐπί πᾶσαν τήν κτίσιν, σοί ἐκλίναμεν τόν αὐχένα τῆς ψυχῆς καί τοῦ σώματος καί
δεόμεθα σοῦ, ἅγιε ἁγίων· ἔκτεινον τήν χεῖρα σου τήν ἀόρατον ἐξ ἁγίου κατοικητηρίου σου καί εὐλόγησον πάντας ἡμᾶς· καί εἰ,εἶ τί ἡμάρτομεν ἑκουσίως ἤ ἀκουσίως, ὡς ἀγαθός καί
φιλάνθρωπος Θεός συγχώρησον, δωρούμενος ἡμῖν τά ἐγκόσμια καί ὑπερκόσμια ἀγαθά σου.
Δέσποτα Κύριε, ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ καταστήσας ἐν οὐρανοῖς τάγματα καὶ στρατιὰς ἀγγέλων καὶ
ἀρχαγγέλων, εἰς λειτουργίαν τῆς σῆς δόξης, ποίησον σὺν τῇ εἰσόδῳ ἡμῶν, εἴσοδον ἁγίων
ἀγγέλων γενέσθαι, συλλειτουργούντων ἡμῖν καὶ συνδοξολογούντων τὴν σὴν ἀγαθότητα. Ὅτι
πρέπει σοι πᾶσα δόξα, τιμὴ καὶ προσκύνησις, τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Υἱῷ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.»


Δίπλα και δεξιά από την εικόνα του Χριστού, βρίσκεται η εικόνα του Αγίου Ιωάννη του
Πρόδρομου. Εικονίζεται σε βραχώδες τοπίο, που δίνει την εντύπωση της άνυδρης ερήμου μέσα στην οποία έζησε, φτερωτός, να συνομιλεί με τον Χριστό που τον ευλογεί. Το κεφάλι του περιβάλλει ασημένιο φωτοστέφανο, πάνω από το οποίο υπάρχει επιγραφή «Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ». Κάτω δεξιά, η κομμένη κεφαλή του Αγίου παραπέμπει άμεσα στον μαρτυρικό του θάνατο, ενώ κρατάει ειλητάριο που αναγράφει «Ὁρᾶς οἷα πάσχουσι, ὦ Θεοῦ Λόγε, οἱ πταισμάτων ἔλεγχοι τῶν βδελυκτέων. Ἔλεγχον γάρ μή φέρων ὁ Ἡρώδης, τέτμηκεν, ἰδού, τήν ἐμήν κάραν, ὦ Σῶτερ».
Ο ίδιος ὁ Κόντογλου, στό ἔργο του «Ἔκφρασις τῆς Ὀρθοδόξου Εἰκονογραφίας» (Ἀθήνα 1960), ἱστορεῖ τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Βαπτιστή ακριβώς όπως τον απεικονίζει:
«Ἵσταται ἐπάνω εἰς μίαν πέτραν, ὡς ἄγριον ὄρνεον, πτερωτός, μέ λεπτούς πόδας, φορῶν
κατάσαρκα μηλωτήν ἐκ δέρματος καμήλου, κοντήν ἕως ὀλίγον κάτω ἀπό τό γόνατον, καί
ἐπάνωθεν αὐτῆς εἶναι τυλιγμένος εἰς ἱμάτιον λαδοπράσινον. Ἡ κεφαλή του εἶναι ἀναμαλλιασμένη ὡσάν ἄγριος πρίνος… Οἱ ὀφθαλμοί περίλυποι, μακράν ἀτενίζοντες, τό στόμα μελαγχολικόν. Ἡ ἔκφρασίς του εἶναι αὐστηρά, μετά μειλιχίας ἐγκαρτερήσεως. Ἡ κόμη, πολυπλόκαμος πίπτει ἐπί τῶν ὤμων. Τά καλάμια τῶν χειρῶν καί τῶν ποδῶν εἶναι ἄσαρκα, ὡσάν τῶν πτηνῶν. Τό πρόσωπόν του εἶναι λιπόσαρκον καί μελαμψόν ἀπό τόν καύσωνα τῆς ἐρήμου, τά μαλλιά του καί τά γένεια του ἔχουν τάς τρίχας ἠγριωμένας ἀπό τήν κακοπάθειαν καί τόν ἄνεμον, τό ὄμμα του σκληρόν καί πλῆρες ἐγκαρτερήσεως. Ἡ μύτη του γυριστή, τά μηλομάγουλά του ἐξέχοντα, βαθυμάγουλος, μακρολαιμός…. Μέ τήν δεξιάν κάμνει τό σχῆμα τῆς εὐλογίας καί μέ τήν ἀριστεράν κρατεῖ κοντάρι μέ σταυρόν καί εἰλητάριον ἀνοικτόν… Εἰς τήν δεξιάν γωνίαν τῆς εἰκόνος, ἐπάνω εἰς μίαν πέτραν, εὑρίσκεται δοχεῖον, μέσα εἰς τό ὁποῖον εἶναι ἡ κομμένη κεφαλή του.. Εἰς τούς ὤμους του εἶναι φυτρωμένες πτέρυγες ἀετοῦ, κατά τό προφητικόν ρῆμα ὅπου λέγει: «Ἰδού ἐγώ ἀποστέλλω τόν ἄγγελόν μου πρό προσώπου σου, τοῦ κατασκευάσαι τήν ὁδόν σου ἔμπροσθέν σου» (Μάρκ. α 2). Αἱ πτέρυγες αὗται συνεργοῦν εἰς τό νά φαίνεται τό ἱερόν τοῦτο πτηνόν πλέον ὑπερφυές».


Στις πλαϊνές πόρτες του τέμπλου υπάρχουν οι μορφές των αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ.
Στο αριστερό θυρόφυλλο ο Άρχων Μιχαήλ ο Φύλαξ. Oλόσωμος ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, όρθιος πατά με ανοιχτά πόδια στο έδαφος. Έχει πλατιές φτερούγες και στέκεται σε στάση μετωπική. Φοράει στρατιωτική στολή, θώρακα, κοντό χιτώνα και κόκκινο μανδύα, που πέφτει στην πλάτη του και περνά μπροστά από τον αριστερό ώμο του. Στο δεξί χέρι του κρατά υψωμένο πάνω από τον ώμο του μικρό, γυμνό, γκριζωπό σπαθί, του οποίου το θηκάρι κρέμεται πίσω από τον μηρό του, ενώ στο αριστερό χέρι του κρατά ξετυλιγμένο ειλητάριο, στο οποίο υπάρχει επιγραφή «Βροτοί βλέποντες τό ξίφος τεταμένον ὅσοι βέβηλοι καί ράθυμοι τόν τρόπον συσταλεῖτε πρός μετάνοιαν τάχει». Στην επάνω πλευρά της εικόνας επιγραφή δηλώνει το αξίωμα και το όνομα του αρχάγγελου αντίστοιχα «Ο ΑΡΧ ΜΙΧΑΗΛ» «Ο ΦΥΛΑΞ». Το πρόσωπο του αρχαγγέλου είναι αυστηρό. Το κεφάλι του περιβάλλεται από ασημένιο φωτοστέφανο. Τα σκούρα καστανά φτερά του και ο κόκκινος ανεμιζόμενος μανδύας του δημιουργούν γύρω του ένα κυματιστό ανάλαφρο πλαίσιο που υποβάλλει την εντύπωση της εξαϋλωμένης κίνησης. Με όλα αυτά τα στοιχεία η μορφή κερδίζει σε δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.

Στο δεξιό θυρόφυλλο εικονίζεται ο Αρχάγγελος Γαβριήλ ολόσωμος με πλούσια ενδυμασία (ιμάτιο και χιτώνα), πλούσια κόμη, να κρατά στο δεξί χέρι μια σφαίρα με το γράμμα «Χ» που συμβολίζει την Κτίση. Το κεφάλι του περιβάλλεται από ασημένιο φωτοστέφανο. Στην επάνω πλευρά της εικόνας επιγραφή δηλώνει το όνομα του «Ο ΑΡΧ ΓΑΒΡΙΗΛ». Είναι ο αγγελιοφόρος των μυστηρίων του Θεού, ιδιαιτέρως της Ενσαρκώσεως του Θεού και όλων των σχετικών με αυτήν μυστηρίων.
